SPT Hiking

Piliscsaba-Hűvösvölgy

2017. január 10. - Lincoln Hiker

Tavaszi kéktúra napra ébredtünk. Piliscsabán az állomást elhagyva rögtön egy kis kitérővel kezdtünk. Kék háromszög jelzésen lehet eljutni a Kálvária-dombra, tovább haladva pedig a Gomba-sziklát és az Ördögoltár-sziklát néztük meg és tértünk vissza a kékre.

Következő állomásunk a Nagy-Szénás volt, ahol a nap legszebb kilátóhelyén el is időztünk kicsit. A Nagy-Szénás és környéke fokozottan védett természetvédelmi terület, csak a kijelölt útvonalon lehet haladni. Olyan ritka növényfajok élnek itt, mint például a pilisi len.

Egy újabb kilátópont felé haladtunk. A Zsíros-hegyről messzire ellátni, az alattunk lévő Solymár települést, pedig teljes egészében belátni.

A következő állomásunk a Remete-szurdok volt. Rövid és könnyű, a városiaknak ideális kirándulóhely. Érdemes felmászni a Remete-hegyi kőfülkéhez, ahonnan az egész szurdokot belátni.  Innen már nem volt messze a végállomásunk, Hűvösvölgy.

Táv: 23,7 km
Nehézség: Közepes
Pecsétek: 3 db OKT

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.